Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka žáků předškolního věku ve venkovním prostředí
KARLACHOVÁ, Gabriela
Cílem bakalářské práce je návrh nejrůznějších aktivit určených pro výuku ve venkovním prostředí v rámci předškolního vzdělávání. První část práce se věnuje definici pojmu EVVO, cílům environmentální výchovy, venkovní výuce, dále se práce zabývá metodami výuky venku, a také ukotvení environmentální výchovy v RVP PV. Druhá část práce obsahuje aktivity, které jsou primárně určeny do venkovního prostředí a jejich cílem je podpořit pozitivní vztah dětí k přírodnímu prostředí. Jednotlivé činnosti jsou podrobně popsány, jsou zde uvedeny také potřebné učební opory. K navrženým aktivitám byla popsána zpětná vazba na základě evaluace v praxi.
Didaktické pomůcky pro venkovní učení prvopočátečního čtení v předslabikářovém období
Trutnovská, Kateřina ; Ronková, Jolana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza vstupu žáka do školy, jeho rozvoj prostřednictvím pomůcek při venkovním učení. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na rozbor dítěte z pedagogické a psychologické strany při vstupu do školy, jeho způsobilost a rozvoj prvopočátečního čtení v předslabikářovém období, prostřednictvím venkovního učení - pomocí pomůcek k tomu určených. Praktická část obsahuje sběr didaktických pomůcek pro venkovní výuku prvopočátečního čtení v předslabikářovém období ověřených v praxi.
Měsíc školních zahrad 2018 – Průvodce aktivitami venku
International School Grounds Alliance
Průvodce činnostmi, které lze podniknout s dětmi (ve věku 3–18 let) venku během Měsíce školních zahrad, který každoročně připadá na květen. Průvodce obsahuje přes 80 tipů aktivit a jeho cílem je pobídnout školy po celém světě, aby svým žákům umožnily trávit více času na školním hřišti či školní zahradě.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.